Klientas turi teisę grąžinti užsisakytas prekes per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo.

Grąžinimas per Flipo.lt platformą (per Omniva paštomatą): Klientas užpildęs grąžinimo formą Flipo.lt platformoje gaus siuntos numerį, kurį įvedus į Omniva paštomatą, bus atspausdintas siuntos lipdukas, kurį klientas privalo užklijuoti ant grąžinamos pakuotės ir įdėti siuntą į paštomatą. Siuntos grąžinimas kainuoja 2.15€. Prekių grąžinimą apmoka pirkėjas. 

Grąžinimas į Knito sandėlį: Klientas privalo laisva forma parašyti pinigų grąžinimo prašymą už prekes ir pristatyti į Knito sandėlį, adresu Pievų g. 74, Gargždai, darbo dienomis 8-16 valandomis.

Grąžinimo formoje prašome nurodyti: grąžinamas prekes, užsakymo unikalų kodą, atsiskaitomąją banko sąskaitą, į kurią pavesti grąžinimą.

Kiti grąžinimo būdai: Klientas gali siuntą grąžinti ir per kitas siuntų tarnybas, tačiau prieš tai turi laisva forma parašyti grąžinimo prašymą ir jį atsiųsti el. paštu eshop@knitas.lt. Paraiškoje klientas turi nurodyti užsakymo numerį, grąžinamas prekes ir banko atsiskaitomosios sąskaitos numerį. Gražinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Grąžinimą siųsti adresu: Pievų g. 74, Gargždai, Lt-96105, +37060611564

Pinigų grąžinimas: pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 14 dienų nuo tos dienos, kai prekės pristatytos į Knito sandėlį.

Svarbu: jei turite dvejonių dėl tinkamo dydžio ar modelio, kreipkitės konsultacijos el. paštu eshop@knitas.lt. Mes mielai patarsime ir tai padės Jums išvengti grąžinimo ar keitimo procedūros.

Užsiregistruoti naują paskyrą

Ar jau turite paskyrą?
Vietoj to prisijunkite arba Atstatykite slaptažodį